Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?
Dacă vrei să comanzi de pe site-ul nostru nu ai nevoie de cont.


Cum comand?
Selectează specialităţile care te interesează şi adăugă produsele în coşul tău.

Cum aplic un cod de reducere?
Poţi adăuga un cod de reducere deasupra detaliilor de facturare solicitate. Valoarea codului va fi automat scăzută din totalul comenzii.

Cum pot plăti comanda?
Dacă ai făcut comanda online, atunci plata se realizează doar online cu cardul. Vei fi redirecţionat pe pagina procesatorului de plăți pentru a introduce datele cardului. După ce plată a fost confirmată, comanda este înregistrată și trimisă către a fi procesată.

Plata online a eşuat. Ce fac?
Dacă crezi că a eşuat plata online atunci verifică în Inbox și Spam dacă ai primit e-mail-ul de confirmare. Mail-ul de confirmare este trimis de îndată ce plată a fost efectuată. Timpul de aşteptare poate fi până la 30 minute, în funcţie de bancă, compania de credit sau o altă companie de plăţi. Dacă nu ai primit confirmarea în 30 de minute și nu găsești mail-ul nici în Inbox și nici în Spam, atunci te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0733.696.224. Vom putea face astfel toate cercetările necesare pentru a te lămuri şi a rezolva problema.

Ce se întâmplă după ce am plasat comanda?
După ce ai plasat comanda primeşti un mail de confirmare pe adresa de e-mail introdusă în momentul plasării comenzii. Urmează să procesăm comanda și vei primi coletul la adresa menţionată în formularul de comandă sau vei ridica comanda de la locaţie (strada Zăgazului, nr 21)

Cum îmi pot schimba comanda?
Odată plasată, comanda este trimisă spre procesare. Dacă dorești modificarea acesteia trebuie să ne contactezi la numărul de telefon 0733.696.224.

Cum îmi anulez comanda?
Pentru a anula comanda trebuie să ne contactezi la numărul de telefon 0733.696.224  în maximum 1 ora de la plasarea comenzii. Vom face verificările necesare urmând ca suma achitată, dacă a fost realizată plata online, să fie restituită în contul din care s-a făcut plata în maximum 10 zile.

Nu am primit mailul de confirmare. Ce fac?

Verifică dacă mail-ul de confirmare a ajuns în secţiunea Spam. Dacă nu se regăseşte acolo, atunci contactează-ne la numărul de telefon 0733.696.224 pentru a verifica. Vom avea nevoie de adresa ta de mail folosită în momentul plasării comenzii.

Cât durează livrarea?
Comanda poate fi livrată sau ridicată de la local a doua zi de la momentul plasarii comenzii.

Care este taxa de livrare?
Livrarea este gratuită pentru toate comenzile online de minimum 100 lei, in Bucuresti si Ilfov.

Care este zona de livrare?
Livram în Bucureşti şi Ilfov.

Care este zona pentru ridicarea produselor comandate?
Dacă alegeţi opţiunea cu ridicare de la locaţie, atunci adresa este: strada Zăgazului, nr 21.

Comanda mea a întârziat. Ce fac?
Dacă termenul de livrare s-a depăşit, atunci îţi recomandăm să ne contactezi telefonic la numărul de telefon 0733.696.224 pentru a face toate verificările necesare.

Nu am primit ceea ce am comandat. Ce fac?
Fiecare comandă vă fi confirmată pe e-mail şi vă fi procesată corespunzător pentru a ne asigura că vei primi exact ce comanzi. Dacă totuşi nu ai primit ceea ce aşteptai, atunci îţi recomandăm să ne contactezi telefonic la numărul de telefon 0733.696.224. Este important, pentru soluţionarea acestei probleme, să fotografiezi coletul primit sau ridicat de la locaţie, în cel mult 12 ore de la livrare, pentru a face dovada situaţiei.

Coșul tău
Nu există nici un produs în coșul tău.