Shopping Cart

0

Your shopping bag is empty

Go to the shop

Termeni și Condiții

Termeni și Condiții

I. Definitii Termeni

CUMPĂRĂTOR

Persoană fizica sau juridica ce efectueaza o Comandă in vederea achizitionarii de Produse comercializate prin intermediul site-ului https://amoom.ro/

VÂNZĂTOR

AMOOM RESTAURANTS S.R.L, CUI:  RO 45875596, Registru comerului: J40/5905/2022, Sediu Social: Str. Vointei 21 Bl. C1 Cod 052833, Sector 5, Bucuresti, având email: contact@amoom.ro operează website-ul: https://amoom.ro/

PRODUSE

Orice produs care urmează a fi furnizat de către Vanzator Cumparatorului, respectiv piese si ansambluri de mobilier, accesorii birou, tapiterie , achiziționate de către Cumpărător, conform descrierii aferente documentației producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de catre acesta și inscrise în comandă, email, respectiv factură.

COMANDĂ

Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumparatorul doreste sa achizitioneze Produsele comercializate de Vanzator si sa efectueze plata acestora, iar Vanzatorul este de acord să le livreze.

CONTRACT

Un acord de vointa intervenit intre Vanzator si Cumparator cu privire la Produsele comandate de catre acesta din urma, cu respectarea si aplicarea Termenilor si conditiilor prezente.

SPECIFICAȚII

Descrierile Produselor asa cum sunt precizate in comanda/respectiv in factura.

 

II. Contract

Prezentul document tine loc de contract de vanzare bunuri si reglementeaza din punct de vedere juridic raportul Vanzator si Cumparator. Acest Contract este incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a celor doua parti.

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Cumparatorul va fi informat de catre Vanzator cu privire la inregistrarea comenzii, urmand ca aceasta sa fie considerata acceptata si finalizata atunci cand va exista o confirmare scrisa ( email sau SMS) din partea Vanzatorului.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor solicitate de Cumpărător, respectiv a personalizarii Produselor.

Vanzatorul nu este obligat sa accepte Comanda Clientului in cazuri precum: lipsa Produsului din stoc, datele furnizate de catre Cumparator sunt nereale, incomplete sau incorecte, Vanzatorul are indoieli cu privire la veridicitatea sau seriozitatea Comenzii.
Pentru indeplinirea si executarea Contractului, prin inregistrarea si plasarea unei comenzi pe Site, Cumparatorul isi da acordul cu privire la formele de comunicare si contactare a acestuia de catre Vanzator, respectiv e-mail si/sau telefonic in legatura cu comanda plasata.
Vanzatorul are dreptul de a modifica unilateral cantitatea de Produse din comanda plasata de Cumparator cu informarea si acceptul prealabil al acestuia. In cazul in care Cumparatorul nu este de acord cu respectiva modificare, Comanda se considera anulata de drept, Cumparatorul neputand emite niciun fel pretentii de nicio natura fata de Vanzator.

Dreptul de proprietate si riscul de pierdere sau de deteriorare asupra Produselor comandate se transfera catre Cumparator in momentul in care acesta sau o persoana terta desemnata de acesta, alta decat curierul, intra in posesia fizica a Produselor, dupa efectuarea platii de catre Cumparator.  Prin efectuarea Comenzii Cumparatorul accepta complet si neconditionat Termenii si Conditiile publicate pe Site.

Obiectul Contractului

Îl constituie vânzarea Produselor, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate de Cumparator in momentul validarii comenzii.

Prețul Contractului

Îl constituie prețul vânzării Produselor cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. In cazul in care exista erori sau disfunctionalitati ale site-ului, iar pretul afisat nu este cel real, Vanzatorul va informa Cumparatorul, in procesul de validare a comenzii, urmand ca acesta de urma sa confirme daca este de acord sau nu.

Preturile nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica altfel pe site.

Modalități de plată

Prețul Contractului poate fi efectuat prin plata online cu cardul sau ordin de plata, in baza facturii proforme emise de Vanzator.

Avand in vedere ca cea mai mare parte a produselor comercializate de Vanzator se realizate la comanda personalizata, dupa validarea comenzii si in urma emiterii facturii proforme, Cumparatorul va achita un avans, urmand ca inainte de livrarea produselor sa se efectueze plata integrala.

Livrarea Produselor

Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (autorități vamale, transportatori), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1).

Vânzătorul, în cazul în care nu poate livra produsele comandate motivat de faptul că acestea nu mai sunt disponibile, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.

Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului.

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumparator în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare.

Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Vânzătorul va pune la dispozitia Cumparatorului modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.

Cumpărătorul are obligația să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, precum și a componentelor fragile ambalate (piese din sticlă). Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) si a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrarii prin intocmirea unui proces verbal de constatare si prin refuzul primirii.

Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport si factura.
Cumparatorul este unicul raspunzator de corectitudinea, realitatea si legalitatea datelor completate in Contul sau, aceste date fiind in mod automat cuprinse in facturile emise pentru Produsele achizitionate de acesta. Completarea Contului de catre Cumparator cu date eronate sau incomplete, fata de prevederile legii si ale Termenilor si Conditiilor precum si consecintele acestor fapte cad in sarcina exclusiva a Cumparatorului.

Pretul unitar si total, modalitatea de plata precum si termenul de plata sunt specificate pentru fiecare Comanda in parte in procesul de transmitere a acesteia.

Din momentul lansări comenzi la fabrica aceasta nu mai poate suporta modificari, anularea comenzii duce automat la pierderea avansului plătit!

Retur

Conform dispozitiilor OUG nr.34/2014, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă,  Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Produsele desigilate  vor putea fi returnate doar in ambalaj original , cu condiția ca acestea sa nu prezinte semne de uzura , utilizare sau montare!

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.
Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct (culoare,dimensiune ,etc) pentru acesta produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, in situatia in care Cumparatorul returneaza Produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, Vanzatorul are dreptul sa aprecieze asupra acestei diminuarii si sa scada proportional cu aceasta suma returnataCumparatorului.
Vanzatorul va rambursa Cumparatorului suma achitata de acesta din urma in termen de maxim 14 zile de la data informarii AMOOM RESTAURANTS S.R.L de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata Cumparatorului, prin restituire, in contul bancar indicat de acesta in cererea de retur. In cazul platii online, banii vor fi returnati in contul din care a fost efectuata plata.
Rambursarea sumei catre Cumparator ca urmare a exercitarii de catre acesta a dreptului de retragere din Contract poate fi amanata pana la confirmarea primirii de catre Vanzator a bunurilor.


III. Garantii

Vanzatorul asigura si garanteaza conformitatea bunurilor achizitionate, declarand pe propria raspundere ca produsele comercializate nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu OG nr. 20/2010 privind stabilirea unor masuri pentru aplicarea unitara a legislatiei Uniunii Europene.

Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului AMOOM RESTAURANTS S.R.L  și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului AMOOM RESTAURANTS S.R.L sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului.

 

După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

Orice reclamație va fi însoțită de factura produsului. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen cât mai rapid posibil.

Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou.

Transportul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu face obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător.

Produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

VIII. CONFIDENTIALITATE. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform politicilor AMOOM RESTAURANTS S.R.L de confidentialitate si siguranta a informatiilor furnizate, Vanzatorul va pastra confidentialitatea tuturor informatiilor pe care Cumparatorul le transmite acestuia in limitele legii.

Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in urmatoarele situatii:

  1. Informatiile sunt sau devin disponibile publicului altfel decat prin dezvaluirea de catre Vanzator;
  2. Informatiile sunt dezvaluite ca urmare a aprobarii scrise din partea Cumparatorului sau ca urmare a unei hotarari judecatoresti; c. Informatiile sunt solicitate de catre o autoritate care prin lege are dreptul sa solicite dezvaluirea unor astfel de informatii;
    AMOOM RESTAURANTS S.R.L nu solicita si nu stocheaza detalii referitoare la cardurile bancare ale Cumparatorilor. Procesarea acestor date de card in cazul platilor online se face exclusiv prin intermediul platformei de platisecurizate.
  1. FORTA MAJORA

Orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil, care face imposibila, total sau partial, executarea oricareia dintre obligatiile oricarei Parti ce deriva din prezentul Contract va fi considerat forta majora si va exonera de responsabilitate Partea care o invoca.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului de forta majora, acesta nu inceteaza oricare din parti va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

  1. DISPOZITII FINALE

AMOOM RESTAURANTS S.R.L vinde doar pe teritoriul României.
Reclamatiile cu privire executarea acestui Contract, notificarile, precum si corespondenta dintre parti se vor face in scris, in limba romana, (prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire si continut declarat, prin e-mail cu confirmarea continutului acestuia etc.), la adresele indicate de parti conform Contractului.
Prezentul Contract este supus legii romane.

Litigiile cu privire la interpretarea, incheierea, modificarea, executarea sau incetarea Contractului se vor solutiona pe cale amiabila. In situatia in care partile nu vor ajunge la un acord in termen de 30 de zile de la data aparitiei litigiului, acestea se vor adresa instantelor de judecata romanesti competente din Judetul Ilfov.
Partile convin asupra faptului ca, in cazul in care oricare din prevederile prezentului Contract este declarata nula, ilegala, nevalabila sau inaplicabila, in conformitate cu legea romana, celelalte prevederi ale Contractului nu vor fi afectate sau prejudiciate de catre acestea.

Dispozitiile cuprinse in Termeni și Condiții pot fi modificate oricand de catre Vanzator, fara notificarea ori informarea expresa a Utilizatorilor sau Cumparatorilor, aceste dispozitii fiind opozabile Utilizatorilor sau Cumparatorilor de la data afisarii in Termeni si Conditi.